AYSUN'UN TARİF DEFTERİ

AYSUN'UN TARİF DEFTERİ

20 Şubat 2012 Pazartesi

Cevizli Tahinli Tarçınlı Kek

   Bu tarifi geçen hafta kayınvalidemlerde otururken Oktay Ustanın Yeşil Elma Programında gördüm ve heralde acıkmışımki  keki yapma isteğim kabardı, hemen malzemeleri aldım ve yaptım süper oldu .Şimdi de Eşim İşyeri için istedi ona yaptım .Oktay Usta'ya teşekkürlerimi sunuyorum:)

MALZEMELER


*3 Yumurta
*1 Su Bardağı Şeker
*1 su Bardağı Süt
*1 su Bardağı Sıvı yağ
*1 su Bardağı Tahin
*1 su Bardağı Ceviz
*1 paket Kabartma Tozu
*1 Paket Vanilya
*1 Tatlı kaşığı tarçın
*8 Kaşık un

HAZIRLANIŞI

Yumurta ve Toz şekeri çırpıyoruz sonra diğer malzemeleri ekleyip karıştırıyoruz ,kalıbı katıyağ ile yağlayıp içine ceviz kırıkları serpiyoruz fazlasını kekin içine akıtıyoruz sonrada keki döküp fırına veriyoruz 160 derecede 20-25 dk pişiriyoruz zaten piştiğini kürdan batırıp anlarsınız:)
Afiyet olsun:)

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfa bu böyle..
    samimiyetiniz ile süslediğiniz sayfanıza,hayran kaldım inanın...
    takipçinizim.
    bende sizi bekliyorum sayfama,arzu ederseniz tabiki..
    kucak dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ;
      Hoş geldiniz ,acemice bir şeyler yapmaya çalıştım beğenmenize çok sevindim ,böyle şeyler duymak gerçekten çok güzel,teşekkür ediyorum.
      Sayfanızın takipçisiyim bende çok beğendim sayfanızı.Benden de sevgiler...

      Sil