AYSUN'UN TARİF DEFTERİ

AYSUN'UN TARİF DEFTERİ

13 Şubat 2012 Pazartesi

KAKAOLU ISLAK KEK

Bu kekin tarifini gülben Ergen'in programından aldım aslında mikrodala fırında yapılıyor 8 dk.da pişen kek diye ama ben mikrodalga fırın kullanmadığım için normal fırında yaptım ve çok beğendim ve herkesler beğendi:) Umarım sizde beğenirsiniz:)

MALZEMELER

*1 Su bardağı şeker

*1 Su bardağı sıvı yağ
*1 subardağı süt
*4 yemek kaşığı kakao


*1 paket k.tozu

*1 paket vanilya

*3 yumurta

*1,5 su bardağı un
HAZIRLANIŞI
1 Su bardağı sıvı yağ ile *1 subardağı şekeri çırp

Sonra

*1 su bardağı süt koy çırp

*4 yemek kaşığı kakao koy çırp

Bu karışımdan 1 su bardağı ayır

Kalan karışıma

*1 paket k.tozu

*1 paket vanilya

*3 yumurta

*1,5 su bardağı un koy

Kalan karışımı kek piştikten sonra üzerine dök.kekin içine istenirse fındık yada ceviz koyulabilir.kONURSA DAHA GÜZEL OLUYOR BROWNİ tadında benden söylemesi :)

29 yorum:

  1. BU SENDE YEDİĞİMİZ KEK Mİ İDİ MUHTEŞEM Dİ

    YanıtlaSil
  2. Aysuncum site çok güzel olmuş sürekli takip edeceğim.Tariflerin birbirinden güzel emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. tarıfı yptım ve cok hos bı ıslak kek oldu :)

    YanıtlaSil
  4. Hemen denemeye gidiyorum hem pratik sanki hemde masrafsiz gibime geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tıpkı dediğiniz gibi hem pratik hemde masrafsız :) afiyet olsun,

      Sil
  5. Denediğim ıslak kek tarifleri arasında en iyisi bu tarif oldu. Teşekkürlerimi sunarım :) Kararsız olanlar varsa denesinler. Çok lezzetli bir kekiniz olacak :)

    YanıtlaSil
  6. afiyetler olsun gerçekten çok lezzetli ve kolay bir tarif olmama gibi bir şans yok :D

    YanıtlaSil
  7. aysun hanım kaç dakika pişirmemiz gerekiyo bu keki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba hanım fırına göre değişir tabi ama yaklaşık 20-25 dakikada pişiyor.

      Sil
  8. browni gibi oluyormu

    YanıtlaSil
  9. tamamen browni gibi olmasada yiyenlerin bayıldığı bir kek oluyor çok lezzetli ve pratik.

    YanıtlaSil
  10. ben bu tarifi arkadaşlarımla pikniğe giderken yaptım çok beğendiler çok güzel oldu

    YanıtlaSil
  11. peki bu keki nasıl bir kaba koymamız gerekir ??

    YanıtlaSil
  12. peki nasıl bir kaba konulmalı bu kek

    YanıtlaSil
  13. İlkdefa yaptim tarifinizi daha tatmadim acikcasi merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasil olmus tadina baktinizmi nalan hn.umarim begenmissinizdir. ;)

      Sil
  14. şuan ben de yaptım keki ama daha fırında tadına bakmadım inş. güzel olur çok basit tarif ve gzl gözüküyor

    YanıtlaSil
  15. Kaç derece de pisiriyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kekleri 160derecede pisiriyirum genellikle.

      Sil
  16. mustafa bey seker sut kakaoyu once cirpip ayiriyoruz o kismi atladiniz sanirim :)

    YanıtlaSil
  17. 14 yasindayim yeni yeni pasta, borek yapmaya basladim . Bu site bana cok yardimci oluyo. : ) emekleriniz icin cok tesekkurler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim . 14 yaşında birine yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...

      Sil