AYSUN'UN TARİF DEFTERİ

AYSUN'UN TARİF DEFTERİ

16 Şubat 2012 Perşembe

Mini Kumpir




Malzemeler

5-6 Adet (orta boy) Patates

1 Çay bardağı(haşlanmış) Bezelye

1 (minik doğranmış havuç)

1 Çay Bardağı  (minik doğranmış) Kornişon Turşu

7-8 Adet (halka halka doğranmış) Kırmızı Biberli Yeşil zeytin

1 Yemek Kaşığı Tereyağ Tuz - Karabiber

bir miktar Mayonez (üzeri için)

Hazırlanışı

3 orta boy pataesten yaklasık 7 tane cıkıyo..patateslarımızı haslayalım..havuclarımız mınık dograyıp haslayalım bezelyelerımızıde öyle.haslanan patateslarımız püre halıne gertırıp baharat ve yagla harmanlayalım..ben küçük kalıplar kullandım..kalıbın kenarlarına papatesı yaydım ortası havuz gıgı acık kaldı..ortasınada mınık dogradıgım tursumu havucumu ve bezelyamı yerlestırdım...NOT: hemen servıs etmıceksenız kumpirlerınızı yapın dolapta dınlendırın ama agzını kapatın herhangı bıseyle.servıs yapacagınız zamanı mayonez ve maydanozla susleyın..mayonez acıkta kalıp kurudugunda hıcde güzel bı görüntü olmuyo acıkcası..ben kumpirimin içine haslanmıs mısırda da eklenebilir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder